tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Wednesday, April 20, 2011

Jadi 'perakk' seketika bila Ahmad Idham depan mata.


"Peraakk" yang aku cakapkan tu bukan aku mention about Negeri Perak Darul Ridhuan tau. Korang jangan salah faham pula, tak ada nyer aku nak kutuk atau mempermainkan negeri kelahiran aku sendiri.

Tapi "peraakk" yang aku nak mention kat sini ada lah Jakun. Korang tahu tak apa itu jakun? Ala spesis macam orang tak pernah jumpa artis. Teruja lebih. Ala, suka hati korang la, korang nak translate kan perakk tu spesis apa. Janji korang dapat gambaran k.

Dengan action nyer aku nak cakap yang aku tadi join talk yang dianjurkan oleh DPP aku sendiri. Tak lain tak bukan DPP EON la.  Siap dua talk tu dalam sehari. Yang paling aku suka talk by pengarah terkenal kita sekarang ni, iaitu Encik Ahmad Idham. Memang sempoi aku cakap sama lu. Sporting habis. Talk dia pun sempoi and cool. 

Aku tak nak cakap banyak. Korang tak percaya kan? Ini lah gambar Ahmad Idham yang aku tangkap sendiri. huhuu


Berbalik pada Ahmad Idham punya cerita. Dengan sedia maklumnya, aku dah tahu latar belakang Encik Ahmad Idham dan serba sedikit kerjaya bila kita cuba untuk menceburi bidang glamor ini. Cara dia handle permasalahan dan macam mana dia cuba untuk create something new in his film dan banyak lagi.



Muka penuh bangga. Rasa macam nak bagi penampar laju-laju je. haha. Tu baru jumpa Ahmad Idham. Dah muka macam itu. Aku sendiri pun tak tahu kenapa boleh jadi macam tu. Ish2.



oke, ini lah member2 ku yang join talk tue. Semoga apa yang dicerotakan oleh Encik Ahmad Idham menjadi guard line kepada kita.

Setiap kejayaan yang kita inginkan, tidak semestinya kita perlu terus berada di atas. Mungin kita perlu melalui beberapa peringkat.Tapi Jangan lah kita berfikir yang kita perlu berada di comfort zone selama-lamanya tanpa ada perubahan. Sekali melangkah teruslah melangkah tanpa henti. Perlulah kita ingat, janganlah kita jadi seperti carrot and eggs tapi biarkan diri kita seperti coffee bean. Itu yang TERRBAIK.


Wsalam.

3 comments:

Cik Shidot said...

sgt jeles betul la. T_T

Sara Ali said...

boleh la shida,,

tpi cara dia ckp tu yg wat sara tertarik...

mula2 ngak bosan..

hahaha....
jht gila aku ne..

alexayussida said...

wahh sonok tuh :)