tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Friday, April 22, 2011

Aku tak dilayan

Haha. . . rasa geli hati pula.

Orang tak famous. Mestilah tak ada orang yang layan.

Ko nak post banyak mana pun, belum tentu 2 or 3 orang akan Like post ko tu.

Kalau comment lagi lah jauh menyimpang.


Korang jangan terasa pula, aku cakap kat diri aku k. Buat malu muka sendiri je. Sebenarnya aku ada post something kat wall. Ala kira 1  komuniti bloggers juga. Saje nak hilangkan ngantok, tambah-tambah lagi aku hari ini tak gelak. Stress dua hari 1 malam aku tak tido. Menghadap assignment!

So , dengan post kat wall tu. Aku berharap boleh la gelak dengan cerita dorang  sambil buat BW. Tapi aku gagal rupanya sebab post aku tak ada orang layan. Dua kali post pon tak ada orang kasi link. haha.

Lawak tambah malu tambah sedih sebab malam ini aku memang tak dapat nk BW. Kepala aku dah start pening. Mata nak terpejam je. Penat satu badan. So aku nak ganti balik 2 hari satu malam yang aku tak tido tu.

Aku harap sape2 yang datang blog aku ini. 

Tinggalkan lah jejak. 

Aku pasti terjah balik n kacau bilaukan blog kowang.


Gud nite semua n As salam.


1 comment:

Sesopie said...

Kita pun sama.. Kalau ping blog orang lain boh layan je.. Tape2,kita kan blogger picisan je.. Kita sabar same2 ea? Hehehee