tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Saturday, April 2, 2011

Comel kan...Comel kan....!!!


As salam kak sara, kitawang otw g Terengganu. Jangan jeles kena tinggal.daaa =)


wacaaaaa!!!! 

Rasa macam nak baling je fon nie. Tak aci. Saya kena tinggal lagi. Terengganu tu beb. Saya tak pernah pergi ke sana lagi.


Nak ikuttt!!!

Tapi dah terlambat. Saya dapat msg, dowang otw pergi sana. Asyik-asyik saya je kena tinggal. Tu la belajar jauh sangat. Kalau tahu macam nie, saya belajar dekat KL je. Geram...Saya geram. Tak pun beli tiket balik KL malam semalam. Semua dah terlambat. terlambat. terlambat.

tut...tut...tut.  

Bunyi msg, kuno habis fon saya. ala kantoi la pulak, dalam kepala tengah dok mengumpat sebenarnya. Mesti adek saya yang send. Nak jeles kan orang lagi la tu. damm betul !!!

Eh sape pula ni? comel nya, 



Comel kan? comel kan? kan? kan?.....Sape cakap tak comel ! nak kena babap ni. =)

haa,,inilah anak buah saya yang baru. Nama dia Hafiz. Nama penuh, saya tak tahu lagi. Family saya pergi Terengganu sebab nak tengok Hafiz la. Cucu ketiga Family Mohd Ali dan Saniyah. Anak Muhd Fadzullah dan Nurhafizah. 

p/s:

Taniah kepada abang saya,dah jadi ayah pun. Macam tak percaya je. Dulu main tutup botol sama2. Panjat pokok sama2. Kena marah ngan mak sama2. Cuma nak dapat anak sekali je x dapat. haha. ~

No comments: