tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Friday, April 15, 2011

Tulang retak 1000 gara-gara mengemas.



Berat rasa mata untuk melihat suasana pagi. Boleh tak tak nak banggun? Nak tidor sampai ke petang. Penat lah. Sakit satu badan.

Tapi nak buat macam mana. Pagi-pagi lagi massage masuk bertalu-talu. Ringtone dah lah tak boleh bla. Lagu "yunk" pula tu. Geli la pula rasanya. Maka aku gagahkan jua mata ini demi mu 'business'. Bak kata Encik Bf aku tu.
Kemalasan aku hari ini semua gara-gara program pada pukul 3.00 petang nanti. Program "Indahnya Kolejku". So kalau dah ada perkataan 'indahnya', kami warga blok perlu bergotong - royong satu blok. Dan aku ditugaskan di bilik tv. Seronok bukan kepalang. Al maklumlah, dari sem 1sampai sem 4, asyik cuci toilet je. Tak kiralah, toilet baru atau toilet lama. Dah kena cop 'muka tandas'.

Tapi itu semua indah dari khabar sahaja. Kemas bilik tv bukan senang yang aku sangkakan. Tapi keja2 ku menjadi mudah disebabkan rakan seangkatan kaki bilik tv. Haha, tq so much la korang. Korang memang sporting habis la. Siap ada yang jatuh tu. Nasib baik lah tak ada apa2. 

ok, kat sini aku nak gedik bagi perjalanan aku sampai "tulang retak seribu".
8.00 pg  - 3.30 petang   " aku ada kelas "
3.30 ptg - 4.30 petang  " kumpul tenaga" [ tidor ]
5.00 ptg - 8.30 malam  " aku kerja part time "
- angin gila aku sebab aku kena selongkar barang, macam orang sebelum aku tak buat kerja je. Sedangkan aku tengok dok bersembang jer. Kotor gila kedai. Aku bila bab2 kotor nie memang menyampah habis
9.00 malam - 10.30 malam   " gotong royong blok "
10.30 malam - 11.30 malam " rotong - royong bilik "
11.30 malam - 12.00 t/mlm  " berurusan dengan MT "
12.00 malam                           " basuh kain & mandi "
1.00 pagi                                 " lepak tengok tv cerita hantu "
2.30 pagi                                 " Buat assignment "
3.30 pagi                               " tidor "



p/s :

First time guna post blockquote

ok tak? ok tak?.

riak gila. haha.



2 comments:

alexa yussida said...

hehe minumlah susu utk mngelakkan osteoporosis..tetibe:p

oki dah tp bnyak sgt la awk..kalo satu dah cun:P (pndapat saya je ni)

Sara Ali said...

tq alexa,,
sbnrnyer sy dh buat,,
lps tue x reti nk delete kn..
huhuhu,,
tu yg jdi mcm tu..

huhuhu