tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Thursday, April 21, 2011

Sapa kata aku tak jeles?

Siapa sudi bawa saya jumpa  DOLPHIN? 

Memang aku kaki cemburu. Tahap cemburu aku setinggi gunung everest. Percaya tak? Mesti tak percaya kan?

Dan aku yakin, orang memang susah nak  tahu bila masa aku cemburu. haha.Boleh percaya ker? Fikir sendirilah.

Nak kata aku ni plastik, tak. Aku bukan plastik sebab aku yakin 100% yang aku ni manusia tulen. No plastic2 k. Tak main la. Muda lagi kot. Dah tua pon aku tak ingin la. haha.

Tapi kan korang, aku selalu juga sebut perkataan 'jeles' nie kat sesetengah orang. Maka dengan 100% aku yakin yang aku memang tengah jeles kat orang tu. So masa tu, korang tak payah nak tambah2kan kejelesan aku kat  korang. Buwek sakit hati aku je.

Apa yang aku merepek ni? 

Untuk pengetahuan korang . Motif n3 kali ini ialah :

 " aku nak cakap yang aku sedang jeles kat member2 lama aku. Dorang dapat berkumpul satu sama lain. Yang aku ni, duduk je satu negara. Tapi nak jumpa member2 lama. Haram. Payah bebenor. Ada sahaja yang menghalang aku. Lepas SPM sampai la ni, xpernah jumpa secara rasmi. Yang tak rasmi pun ada 2 3 orang. Tu pun jumpa, tak sampai 5 minit dah kena bla... "

Serius aku cakap yang aku rindukan masa aku high school dulu.

Wahhh,,, nak sekotak tisu!!!

3 comments:

MiSzy DiaN said...

jom balik ke sekolahh~
ramai sgt yg rindu dgn sekolah kan.. :)

Sara Ali said...

rindu nk pakai baju sekolah jgk,,,

huhuhu...

MiSzy DiaN said...

nati pakai blik n post kat cni kalu daa rindu sgt.. hehehee