tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Tuesday, April 5, 2011

'Artis' tumpang popularity blogger

Assalamualaikum...

Tajuk entry yang memang killer. Sampai saya pun terkejut. Tak hilang lagi ni rasa terkejut tu. Tapi nak buat macam mana, dah memang betul pun apa blogger nie taip. 


Haa.. Itu lah di katakan 'artis' tumpang popularity blogger. Teringin nak jadi artis katakan. Tapi tak kesampaian. Kecian betul. Ok, kalau korang nak tahu cerita selanjutnya silalah ke blog ERTI KEHIDUPAN atau pun blog cik YUYU kita ni.


Rasa nya ini bukan blogger yang pertama kena macam ni. Dah ramai dah. Antaranya Encik Ben kita tu. Ala blogger yang terhebat. 

Mungkin bagi sesetengah orang dah lali benda -benda macam ni. Bukan takat blogger terhebat je. Orang-orang biasa tapi yang cun melecun pun ada orang copy gambar and create the new account untuk menyamar. Kadang-kadang terfikir juga.Apa mitof dorang nie kan? Tapi dalam kepala saya cuma satu. Niat nak memburukkan orang la tu. Betul tak? Itu lah manusia zaman sekarang.

Jadi saya nak nasihatkan kepada anda semua. Kalau anda rasa gambar anda mampu dicopy. Maksud saya kebarangkalian untuk di hidupkan satu lagi akaun oleh orang yang suka sangat 'tolong' menambahkan popularity orang lain.  Janganlah  letak gambar korang tu banyak sangat. Cikit2 sudah. Tak pon wat je private. So korang akan selamat. 

Sekarang zaman dah maju. takut orang guna gambar kita, dia edit jadi bentuk lucah. Dah jadi satu hal. So peringat dulu sebelum terkena. 

p/s:

- Kepada cik Yuyu, sabar nye. 
- And kepada yang lain2 tu, wat report cepat. Semakin menjadi2 benda ni.
- Kepada orang yang suka 'tolong' menambahkan popularity orang tu. Sedar2 la. Sampai bila nak jadi penipu.ish2....

2 comments:

mizayusof said...

sabr ye yuyu.
dugaan semua ni.

Sara Ali said...

blogger hebat..biasa laa tu...