tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Monday, January 10, 2011

Terasa diri nie seperti di permainkan disaat Ana Raffali meraih kemenangan AJL 25.

Salam readers. i nak share something dengan korang semua. I nak tanya sesuatu yang selama ini i rasa  ia adalah benar tapi cuba dinafikan. Korang pernah tak rasa macam diri ini diperbodohkan, dipermainkan dan macam-macam lagi. I tak tahu kenapa malam ni, di saat Ana Raffali menyambut kemenangan AJL 25 dengan senyuman. I pulak menyambut kemenangan Ana Raffali dengan kesedihan. Memang betul2 buat i menyampah.

 muka i lebih kurang macam nie lah time sedih. [perasan lebih je i nie ]

I tak boleh katakan yang i nie tak percayakan 'dia'.  Tapi kan, bila i tengok cara 'dia' rasa macam ada benda yang tak kena. Seolah2 'dia' ada sembunyikan sesuatu pada i. So, apa yang patut i buat ye. Nak kata ia tak menyakitkan hati i, tipu lah. I memang betol2 sakit hati dengan 'dia'. I rasa dah tiba masanya i perlu berdikari dan lari jauh daripadanya. Bak kata orag ' tak mudah untuk kita perolehi cinta sejati dan banyak halangan yang perlu dilalui dari hari ke hari . Ia benar-benar menguji kesetiaan dan ikhlasan diri kita '.

p/s: Tabahkan hati untuk menempuhi segala yang terjadi.

8 comments:

AMMAR YASIR said...

takkan tu pun nak sedih kot..hehehe

Mais said...

sedih kot....
hehehe

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year! Sempat lagi kan? :)

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

Mais said...

hai,,thax sudi singah,,,
lawa ker?..
biasa jer rasanyer..=)

xterlambt pon...
hepi new year too...

♥ Funna ♥ said...

lorh..pulak dah..np?gado ngn incik boyfie ke?lek r kasi cool jgn tensen2 k..

alexa yussida said...

=.=' jgn sedih2...saya kuciwa gak die mng sbb anti adek die..hahahhaa..oke2,rezeki die la babe..bukan kita dpt pon duet tu..hihihi

Mais said...

to funna: gaduh kecik2 kot,,tpi dia x thu pon yg sy nie terasa hati,,hahaha

Mais said...

anti dgn adek dia?...saper tu?..hehhee

bol tue.,,bukan kiter yg dpt cuma tak setuju jer,,hehehe,,

pape pon tu rezeki dia...