tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Tuesday, January 25, 2011

Cuba mencari mood, Aiman danial menjadi mangsa.

Dah tak ada keja ker saya ni? Sebenarnya ada tapi masih mencari mood. Exercise masih tertunggak. Assignment bertambah. Tunggu masa untuk di cuit dengan manja je. haha. . .  

Jom kita layan. Tak menarik pun. Tapi disebabkan kecomelan anak buah saya nie, tambah-tambah saya tak ada mood, membuatkan saya bertambah-tambah rindu dan gatal tangan nak buat benda merepek ni. haha.. Maaf lah, saya tak pro,  main buat je. Kalau nak kututk pun boleh. Memang dialu-alukan.


 Pandang sapa tue aiman?


Eh, aiman ada dua lah. hehehe...

Dalam tempoh hampir sejam. Dua pic sahaja yang terhasil. Memang tak produktif langsung. Tak apa lah, sapa2 yang sudi jagi cikgu saya. Saya dengan besar hati tadah tangan. hehe. [ betul ker ayat saya tu yer ]

opps lupa nak ketak gambar yang asal. Ini dia.

Yang nie pic yang paling atas sekali. Tak banyak beza kan?


Yang nie pulak pic yang kedua. Tak tahu nak cakap apa . hehe

oh ya! sebelum terlupa lagi, Terima kasih daun keladi. Esok lusa jumpa lagi. Awesome ~

9 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

ololololo... comeynyer dyer....
hyep... snggh brekpas kt blog u n follow.. :)

Azie Azra said...

maiz ! azie suka betul ngn budak2.comel betul aiman ni.da la same ngn nama bf.hehehe.sempat pula...hug dia !xoxo

Ujang9897 said...

anak buah..igt anak td..hehe..,

kenapa takleh komen lak..

sembil9n said...

wah..comel gile! :D

Syafrina Utopia said...

comel comel n comelnyeeee

Mais said...

Miss matahariey :
secomel sapa laa nyer..hehehee


to Azie:
nama sama erk? mesti secomel aiman nie kan..heheheh

Mais said...

to ujang:
saya pon tak tahu kenapa,,,
bukan blog awk je.,..
blog orang lain pon sma..

ish..bukan lah...tu bukan ank saya..
hehehee

Mais said...

to 9 : budak2 biasalah...

to syafrina : awk dulu pon mungkin secomel nie...
heheheheh

Hanim Mahali said...

sangat comei... geram pulak...