tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Friday, January 14, 2011

Luahan hati. Demam lagi!

Salam semua. Sihat? hari ini dah masuk hari ke-4 i demam. Agak kepelikan jugak, sebab selalunya i memang jarang demam. Boleh dikiralah berapa kali i demam. Memang akan selang bertahun-tahun. Hari tu i baru je demam, kali ini pon i demam lagi. Memang betul2 pelik la. Family i pon pelik jugak tengok i. Takut i di serang dengi lagi. Tapi Alhamdulillah, i demam biasa je. Itu i agak2 je lah sebab i tak g jumpa doktor pon. Tak berani lah i. hehe..



Demam-demam pon hari tu i sempat kuar g mid valley tau.Tengok wayang lagi. hehe.  Masa itu hari ke-2 i demam. I fikir , i akan cepat elok  tapi rupanya tambah teruk. Yang paling i tak lupa tu, masa itu i kat masjid mana ntah Mr.penyu bawak i. I nak solat maghrib, nasib baik lah masa tue i solat awal. Esok je i habis solat. I ingat nak rehat-rehat kat masjid. Tapi i buat bising pulak. Batuk tak henti masa kaum adam tengah solat. Agak lama jugak lah, ale2 i lari ke toilet. Habis apa yang i makan tadi semua kuar balik. Memang rugi. Dahla masa tu i memang tengah lapar. Bila dah kuar balik bertambah-tambah lapar lah i. Balik je rumah i bedal burge 1. Tapi masih sama.Selama beberapa hari i berpuasa dari makan. 1 pun tak jalan. Perut i betul2 tengah lapar sekarang ni.  =(

p/s: Betul kata kawan Mr.penyu. Sebelum masuk kawasan rumah Mr. penyu kena berperang dulu baru boleh masuk. Seram betul i bila abang2 encem tu pegang senapang gedabak macam tu. Tobat tak nak g dah. Haha..

5 comments:

cik Ladies said...

lama tu demam .. cek kt klinik ye :)

Mais said...

hehe,,
insya Allah,,doakan sy cepat sihat yer,,
=)

asybedazzle said...

hye. rugi? ehh kalau sakit lagi rugi. hehe. anyway, take care.

tulus sweet said...

lolz~demam ke??dah elok belom??siann...better cek awal2.ayah org dah dekat sebulan demam.skrg ni perubahan cuaca.semua demam..moga cepat sembuh dearrr...;)

Mais said...

to asybedazzle: thanks u...

to tulus sweet: btol tue perubahan cuaca...sy mmg senstive kot ngn perubahan cuaca,,,hehehe

thnks semua..
=)