tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Tuesday, January 4, 2011

Part 2: Kulit "Made In Jepun " di PD

Selesai sudah mais bercutie bersama family di PD. Kalo korang tanya mais seronok ker lepas balik dari bercuti ? Mais akan menjerit puas2 katakan tidakkkkkkkkkkkk. Tak tahan betul mais di buatnya. Rasa menyesal pun ada jugak. Geram jangan ditanya la. Tapi mais kene bersabar. Tak pasal2 wang hantaran mais jatuh merundum. Dok tergaru2 macam beruk kener cili. haha..

Mereka lah anak buah mais. Dah macam mais nie ibu mereka pulak. Serabai semacam je.

Korang dapat agak tak apa yang mais nak katakan ni. Haa. itu lah dia. Mais sendiri pon tak tahu yang mais nie ada alahan dengan pasir pantai. Habis satu badan mais gatal2 dan bengkak. Kalo orang tengok dah macam kene air panas. Melecur satu badan. Pedih nye jangan dicakap. Hanya tuhan je tahu. Yang mais heran, mais sorang jer yang kena. adek beradik mais yang berguling-berguling berjam-jam tu, tak kena pape pon. Terutamanya anak buah mais tu. Dok gilat semacam ok je. Maintain je. Tension betul mais dibuatnya. Disebabkan alahan tu, banyak aktiviti mais terbantut macam tu je. Betul mak mais cakap, kulit mais nie "made in jepun". Tak boleh itu lah, tak boleh ini lah. Korang rasa, ada penyelesaian tak berkaitan masalah mais nie? 

4 comments:

Syafiq Rosli said...

hehe..jauh import ni..

zaira said...

hehe... :DDD

Mais said...

to syafiq: import jer jauh,,tpi melayu tulen nie..huhuhu

Mais said...

to zaira: gelak plk dia..huhuhu