tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Thursday, December 16, 2010

Virus menyerang, jaga-jaga semua.

Rasa macam nak cabut je hidung ni. Lepas tue letak vanish. Bersih cikit. Tak de lah dari tadi dok terbersih je. Serius memang tak larat. Sikit-sikit nak bersih. Sikit-sikit nak batuk. Sampai anak tekak pon dah sakit. Dugaan-dugaan. Bila semua ini akan berakhir? Baru je sampai KL beberapa hari dah jadi macam nie. 

Bila malam jer, mula lah muka merah semacam. Dah macam apa ntah. Badan nak kata panas. Macam ya macam tidak. Ala, malas lah nak dilayankanya. Kang kalau dilayankan makin melarat pulak. Tapi kalau tak dilayankan bertambah teruk satu hal pulak. Tak pasal-pasal sekali lagi kena tinggal tak dapat pergi PD. Family seronok mandi manda kat sana, yang kita ni terlantar kat hospital sorang-sorang. Seram2.


Oooo...tidakkkk! aku tak nak sejarah berulang kali kedua. Ubat...ubat....ubat....di makan ko! aku nak makan ko nie.....

5 comments:

Ayuni said...

mknlh panadol soluble xpun gi klinik dik....

Mais said...

tue satu hal,,
sy nie susah nk mkn ubat,,
pape pon,,terima kasih..=)

Ainismaira said...

demam ek.. smoge cpt smbuh ye.. :) tak suke mkn ubt camne ek.. boleh guna ubat sapu kot.. Vicks/tiger balm..

aida4eva said...

sem0ga cepat sembuh :)

Nur Edrina said...

semoga cepat sembuh yea .. :)

http://edrina-dafinites94.blogspot.com