tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Wednesday, December 15, 2010

Asal susah sangat nak mengaku dia awek ko erk!

" Haa, kan tak pasal-pasal kena tinggal. Sampai air mata darah pon dia tak akan balik kat hang lah. Dah terlambat k. "

Tak ade kaitan dengan Cik Heliza tau.

Itulah siapa suruh  tak nak mengaku. Dah sedar diri tu dah ber'awek' yang asyik cakap 'dia bukan awek aku lah bro, kawan aku je tue' . Lebih 44 kali memang betul lah dia jadi kawan hang. Aku tahu dia tak secantik Maya Karin ataupun Lisa Surihani yang hang dok tergila-gilakan tue. Tapi  hati dia lebih cantik dari raup wajah dorang semua k. Aku berani cakap sebab bukan sekali dua hang cakap dia kawan hang tapi dah beratus2 kali kot. Tapi dia masih terima lagi kat hang. Kalau akulah, memang aku campak jauh-jauh kot. Yang aku heran, yang hang susah sangat nak ngaku tue apa pasai? Baik tak payah couple macam tue. Betul tak?  Bila dah jadi macam nie baru hang terhegih2 nak balik kat dia. Maaf seribu kali maaflah lah. Keputusan bukan kat tangan aku tapi kat tangan dia k.  

Senang cerita :

Bila dapat awek cun nak heboh satu kampung, bila dapat awek sedang2 cukup 2-3 orang tahu sudah lah, bila tak ada awek sibuk nak cari awek, bila dah ada awek macam nie pulak. manusia...manusia....

mais minat heliza.comel!!!

p/s: Janganlah kita lihat pada paras rupa semata2 kerna kecantikan seseorang itu tidak akan kekal untuk selamanya melainkan kecantikan itu datang dari hati.

3 comments:

Ana Mardia said...

ada jgk ek laki cmni? meluat nya kalau jumpa depan mata..

eh maaf ye, ana plak yg emo

Mais said...

tu la manusia skunk.
mais dpt tahu pon mula2 emo,
tpi orang ckp kan cinta tue buta,
pahit, masin tawar semua telan,

tpi akhirnya jadi mcm nie,
sbb "orang yang baik memang telah diciptakan orng yang baik jugk untuk dirinya"...

aien amalina zaidi said...

alaaa mais...lelaki mmg ssh nak describe...huh...btw thanks follow blog ain..n thanks skew tgk pic ain..mmg ceria sgt2 lah ain nih...