tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Tuesday, March 15, 2011

Asyik-asyik aku,,, Asyik- asyik aku, , , Tak ada orang lain ke ?

" Dayah, kamu dah tengok draf final exam ? "  kata kawan aku dekat kawan aku yang sorang lain yang duduk depan aku dan sebelah aku masa aku baca note untuk exam petang tadi . [korang faham ke apa yang aku cakapkan nie. Ala buat-buat faham je la erk.]

Berbunga hati aku bila dengar Draf dah keluar. Tapi masih belagak baca note tu. Macam lah bagi tumpuan 100%. Sebenarnya dah merewang sambil perasan "sem ini aku boleh la balik awal". hehe. Mula lah, bila dengar draf dah keluar. Terkeluar nama-nama subjek yang dowang ambil untuk sem ni. Nasib baik dowang sebut subjek yang pernah ak dengar. Kalau tak mula lah aku buat muka pelik. hehe.



Tapi itu semua hanya mimpi. Dengan kata lain "jangan perasan la der ko nak balik awal ". Sakitnya hati. Rasa nak menjerit je. Tiap-tiap sem mesti muka aku je yang balik lambat. Dari sem 1 sampai lah sem 5 ni ha. Langsung tak bagi peluang kat aku nak tarik beg depan member-member aku yang lain. Asyik-asyik aku je yang tengok dowang tarik beg depan aku. Bengang gila. 

Yang tak boleh bla, dah la hari yang last. Malam pulak tu. Eee, rasa nak gigit je meja ni. Tidor sowang lagi. Kompem kat blok dah boleh kira dengan jari kaki. Tension betul.  Aku nie pula pengecut orang nya. Arrrggghhh......Tension, Tension. Tension. Nak berharap apa lagi. Walaupun baru draf pertama, tapi aku yakin. Tidak akan ada sebarang perubahan. Caya lah cakap aku. Draf tu tetap akan kekal sampai bila-bila. Aku benci. Aku benci. Aku benci pada diri mu. Huh!!!


p/s :

Malam ini ada meeting dengan pengetua di bilik meeting DPP. Malas rasanya nak pergi, tapi wajib la pulak. So kena rajin-rajinkan lah kaki ini untuk melangkah ke sana. haha. 

4 comments:

put3 ct said...

ahha... sabaQ ja r sayang.. hihi

Sara Ali said...

hehe..
sabar separuh dri iman...
=)

~Nanak tomot~ said...

cuti 4bulan kot cik sara....lama tu...

~Nanak tomot~ said...

cuti 4 bulan kot sara....lama nanti kat umah....bleh kmpul duet bnyk2 nie..hahaha