tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Sunday, March 20, 2011

Salah ke nak buat muka comel?

Assalamualaikum..

Hari ini mood saya Riang Ria. Walaupun saya bangun lambat untuk pergi kelas hari ni. Memang agak lambat juga la. Nasib baik lecture kelas Takaful saya ok je. Tapi jangan salah, saya bukan ambil kesempatan tau. Cuma tak sengaja cikit je. Kira boleh di maafkan bukan? hehe. 

Macam biasa, habis sahaja kelas. Saya akan lepak dekat bilik tv. On9 sambil tengok tv dan breakfast. BW memang tak lupa. Saya dah janji akan terjah anda semua yang dah terjah saya. Maaf kalau saya lambat balas terjahan saya ni. 

Hari ini. Saya dah atur jadual saya. Salah satu daripada aktiviti saya, pergi kedai gambar untuk tangkap gambar. Urm, agak kemalasan juga la nak pergi. Al maklum lah, saya  nie agak malu sikit kalau nak bergambar dengan orang yang tak kenal. Payah bebenor. Tapi bukan saya bergambar dengan dia kan? Dia cuma tangkap gambar saya je. Payah betul lah saya nie. Agak kebencian cikit lah dengan sikap saya ni, dush!!!


p/s: 

 Jom teman saya boleh? Ramai-ramai lagi best bukan? hehe.

7 comments:

memel said...

comel la kartun kuning tu. hehe

me suya said...

boleh.. tak salah pun.. janji maiz gembira

Mais said...

memel:
mmg comel kan?..
geram je tngok,,

=)

Mais said...

me suya:
betul2...
=)

meaw said...

tape,nanti kalau nak amik gambaq g panggil meaw tau,biaq meaw amikkan :P

Mais said...

to meaw:
suka nya,,
ade org sudi ambik gmbar kita laa...
hehhee

meaw said...

hehe....tapi upah la :P