tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Wednesday, March 9, 2011

Baru perasan rupanya yang ...!!!

Jam sekarang menujukkan 1.37 a.m . Ingat nak masuk tidur terus. Tapi sempat layan lagu "She was mine by AJ Rafael "  and " Marry You by Bruno Mars ". Sambil tu on9 sekejap nak tengok blog. Baru saya perasan, saya dah jarang sekali update blog. Apa nak jadi lah. Blog MAIS in De House senyap macam tu je.

Harap maklum. Sebenarnya sejak dari bulan 2 lagi saya dah cukup-cukup bz. Dan macam tak cukup tangan di buatnya. Nak kata saya ni cari masalah, tak ada lah jugak. Kenapa saya cakap macam tu? Sebenarnya saya ada buat part time. Memang cukup penat dibuatnya. Balik sahaja dari keje. Nampak katil terus baring. Tahu-tahu dah tidor sampai ke pagi. Ya Allah, apa nak jadi lah dengan aku ini. 

Saya mahu bebas terbang bersama mu. 

Sekarang pulak dah masuk musim exam. Kejer pon ada yang on n ada yang off. Haha. Boleh pulak macam tu kan? Mesti lah kena buat macam tu, Kang tak pasal-pasal belajar kemana. Menyesal tak sudah. Betul tak? Belajar tak habis lagi, sibuk pulak nak keje. hehe. dush! kt diri sendiri.

Harap-harap usaha saya ini tidak sia-sia. Kepada bloggers yang selalu singgah ke blog saya, saya ucapkan terima kasih dan doakan saya semoga sihat sentiasa k. Sayang kamu semua. Korang jangan lupa tinggalkan link kt bahagian bawah sekali. Saya akan singgah ke blog anda. Maaf lah kalau saya lambat balas singgahan anda. Maaf di pinta . 

p/s : 

esok pagi jam 8.00, saya ada exam takaful. doakan saya boleh jawab soklan dengan baik nya. Amin.

8 comments:

emarieys said...

patutlah dah lama tak datang ke mari..huhuhu...buat part time job ke

Sara Ali said...

ah'ha mamaEma,,,
sajer jer wat prt time job.
rupanya pent nyer mmg x terkira laaaa...

Pustaka NurIman said...

selamat maju jaya dlm apa jua diceburi..

kalau berminat buat part time jual buku contact saya...
"tambah ilmu tambah pendapatan"

http://pustakanuriman.blogspot.com

hamzah ian said...

bestnye pantai

alexayussida said...

so cmne exam?ok?saya pon bz ngan exam smnggu dua nih..huhuhu tuh yg dah jarang bw..update je laju..kehkeh..Alhamdulillah arini dah habes exam:)

Sara Ali said...

pustaka nuriman...

tq,,,,insya Allah...

Sara Ali said...

hamzah ian: mmg best....awk pon mesti suka pantaikan?

Sara Ali said...

alexa...alhamdulillah,,,
semuanya berjln ngn baik,,
hrp awk pon sama.,..