tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Thursday, September 8, 2011

Bicara Sara Ali : Kecewa kerana baju raya.


Assalamualikum.

"Haruslah anda percaya bahawa aku masih tidak ada baju raya"

Ayat terlalu sekema. Biarkan je la adik-adik. Asalkan adik-adik percaya atau tidak? Itu terpulang. Sehingga ke saat ini aku masih keluar mencari baju raya. Ala malunya untuk mengaku. Sedangkan hari ini dah masuk raya keberapa? 

Bila orang tanya aku, tema color apa? Selamba aku jawab, baju raya pon tak beli lagi. Ternganga terus mulut dorang dan dengan selambanya mereka kata aku "tak ada semangat raya langsung"

Oh, tidak. Bukan aku tak de semangat raya. Cuma baju yang aku nak tak ada. Masih tak berkenan, bila dah berkenan, saiz pula tak ada. Bila mintak saiz S, kata dah habis. Dia bagi saiz SS or XS. no..no..i mana muat ok. Lepas tu dia bagi saiz M, oh tidak, nampak aku seperti pokok krismis. Besar dibawah. Baju pesak gantung katakan.  

Maka aku kecewa dan sedih.


Kalau korang perasan baju yang aku pakai ini. Sila senyap2 ye. baju aku je yang baru, baju anak2 buah aku semuanya yang lama2. Sedapkan aty je tu. haha.

ok, bye2.

p/s: 
sapa tahu nak beli baju color coklat yg plain or bunga2 kecik pon tak pe, yang penting saiz S ada tau, sila bagi tahu pada sy, 

4 comments:

zulhilmi.tempoyak said...

xpa eh....

bju mcm sma ja kita...;p

teha said...

xpe2.. aslkan dpt beraye.. hehe

alexa yussida said...

janji raya tetap meriah yank :)

Sara Ali said...

to zulhilmi : heheh...sama yer?

@teha: betul2 tu...janji raya kan.

@ alexa: alhamdulillah cukup meriah.. =)