tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Wednesday, July 6, 2011

Bicara Sara Ali : Bila muka kena sepak pagi-pagi buta.


Hari ini hari Rabu bersamaan 6 July 2011. Genap enam hari aku melepakkan diri dekat rumah. Terasa lenguh-lenguh badan. Kerja tak seberapa, tapi lenguhnya bukan main. Banyak tidur kot aku ini.

''hai, siapa pula lah yang sepak muka aku ini?''. Main kasar nampak, geramnya.

"ko rupanya aiman, nasib baik la ko kecik lagi, kalau tak free2 jer dapat tendangan maut dari aku"

Leceh la, bila masa pula akak aku ini letak anak dia sebelah aku ini. Nasib baik tak kena lenyek.

Jam handphone telah menuju ke arah 6.30 pagi. Terasa liat yang teramat pagi ini. Pagi-pagi dah mengomel diri sendiri.

"Apa aku nak buat hari ini ya? "

Kebosanan mula menguasai diri. Duduk dekat rumah lama-lama pun bosan juga rupanya. Tiap-tiap hari buat benda yang sama. Bangun pagi bersihkan diri, solat, kemaskan tempat tidur, makan and bla...bla...bla.....tahu-tahu dah malam. Walaupun di kelilingi dengan budak-budak yang banyak ragamnya, kebosanan tetap ku rasai. Ceh..ceh...ayat tak boleh bla.

Nurul Asfa Athirah ~ 4 tahun
Bila bosan yang teramat sangat. Ini lah kerja aku. Mengisi masa terluang dengan mengambil gambar dan edit apa-apa yang patut. Itu sahaja yang boleh membuatkan aku rasa puas. Lepas tu, mak dengan adik aku jadi mangsa untuk komen. Anak buah aku pula jadi mangsa jadi model aku. Lepas ini rasa-rasa haiwan belaan ayah aku pula jadi mangsa. Hahaha....

Sekian.



3 comments:

MamaEma said...

cubalah kat haiwan nanti..ahaks...

comel anak buah tu.

sabella mohamad said...

cantek edit !
^-^

jeBateja said...

dasat lah ilmu edit gambo ko....lawa....