tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Tuesday, July 5, 2011

Bicara Cinta : Melantak GCB bersama kembar 'Aaron Aziz'


Gaduh... gaduh... gaduh...
Tak ada kerja lain ker?
Kan bagus kalau awak masakan untuk saya ker? (kenyang juga perut saya..hahaha)
Bawak saya jalan-jalan ker? (boleh usha mamat encem....hahaha )
Yang tu baru best.
Ini gaduh, tak best langsung.
Tambah pula ia menyakitkan hati.

Ha, pilih2. Nak gaduh ker nak berbaik?
hahaha

********************

Si dia: 1 July kita jumpa nak?
Aku : Jumaat kan?
Si dia: Yup, Jumaat, tapi lepas Jumaat.
Aku: Maksudnya petang?
Si dia : Kenapa?
Aku : Susah
Si dia : Habis tu.
Aku : Jumpa pagi, bila solat tinggalkan saya.
Si dia : ok, tapi baju kurung ye.
Aku : Maksudnya?
Si dia : Hari Jumaat.
Aku : ???


Terpingga2 aku dibuatnya. Apa kaitan baju kurung dengan hari jumaat. Sebelum ini tak ada pula buat permintaan macam ini. Bukan tak pernah keluar dengan dia berbaju kurung. Pernah je, cuma masa tu aku memang nak berbaju kurung. Terasa macam tak selesa bila aku sarungkan baju yang lain. Maka masa itu, aku ambil keputusan untuk berbaju kurung. Yang kali ini aku agak pelik. Tak tahu sama ada aku selesa atau tak, sebab biasanya aku akan berpakaian mengikut keselesaan dan mood aku hari itu.



Akhirnya aku ikutkan sahaja permintaan si dia. Ingatkan nak juga pakai baju berlapis2, bila tak selesa boleh tukar. hahaha. Dah mula fikir yang bukan-bukan. Tapi alhamdulillah, aku selesa. Cukup selesa dengan pakaian sebegitu. Berbaju kurang berwarna unggu. manis bukan? hehe. Mula perasan.


Tinggal aku seorang diri menghabiskan makanan yang di oder oleh nya. Mana si dia? Faham-faham je la kalau dah hari Jumaat. Tinggal bukan sebarang tinggal. Tinggal ada makna. GCB tu. GCB for the first time. Telan kan je. Orang dah belikan. Sumbatkan je. Siap kena promise2 gitu untuk habiskan semua ini. Akhirnya licin juga.Alhamdulillah, kenyang sudah.


Sila jangan gelakkan aku. Walaupun aku tahu cerita ini dah lama keluar kat panggung. Aku tetap nak tengok. Mula la bertekak dengan si dia. Si dia nak tengok Transformer, aku pula nak tengok KL Gengster. Tapi  ia berpihak pada aku sebab tiket dah habis. hahaha... (sebenarnya tinggal seat depan jer, dia tak nak ). Secara tak langsung aku senyum kambing. haha. Awak kalah!!! 

Amboi bukan main lagi tengok cerita tu. Mula-mula bertekak dengan saya nak tengok cerita lain. Bila dah tengok, dia yang terlebih excited. Siap ber 'lu' dan 'gua' dengan saya tu. Apa? Awak ingat awak seorang je boleh ber'lu' dan ber'gua', saya pun reti k. Cuma malas je nak tunjuk. lalala~

Dan satu perkara yang aku nak tergelak. Ada ker si dia cakap kat saya yang kawan dia cakap, muka dia ada iras2 Aaron Aziz. hahaha. Gelak tak henti-henti saya di buatnya. Sama tang mana tu aku sendiri pun tak tahu. Opps.....terkutuk pakwe sendiri la pula. 

Biar la kutuk, sebab aku memang tak puas hati dengan dia. Bila snap pic bersama. Asyik-asyik muka dia je yang nampak elok.encem la dan seumpamanyalah. Malas nak cakap.  Muka saya pula macam apa ntah. Bila saya tanya 'tudung saya elok tak?'. Dengan selambanya dia cakap elok. Bila snap. Ya ampun dah macam minah indon. eeeee,,,geram toi.. Alasan dia  "awak nak ngorat sapa?".


Saya nak ngorat kembar Aaron Aziz la. Tu pun tak tahu. huh!!!
.dalam hati jer.

' If u really want something, u can figure out how to make it happen '

p/s
thanks 4 everthing

2 comments:

ayanuts said...

he..he...sweet je..

MamaEma said...

sedap ke GCB ni..tak pernah merasa pun.