tabung dan rajin2 la klik di sini

Sara Ali

Tuesday, November 15, 2011

Purple Day.


try nak senyum tak nampak gigi - still huduh!!!

U see that?
Nampak poyo's bukan. Memang terlampau poyo ketika tu. Ok, aku takkan cerita mengenai 'Purple Day' at Suria KLCC. Aku sendiri pun tak tahu apa program yang diorang buat. Yang aku perasan ramai orang look purple at that day. Termasuklah aku. But i'm not a performer ok. Tak sesuai pon sebab terlebih cun. hehe...okies. Balik kepada cerita asal.

my sis said 
"u like yummy ". 
what?
"Polka dot"
( ^_^ )

Purple ker?
Macam tak purple je. Aku sendiri pun comfius kenapa aku akhirnya memilih tudung color purple. Selepas dua jam lebih aku cuba mengayakan seledang yang aku cukup benci tapi terpaksa pakai. (sebab tudung aku,adik aku rembat ) Dan yang mengherankan aku, color oren. Jauh panggang dari api.

Walaupon aku dah jumpa yang sesuai,tapi still rasa kurang memuaskan. Sebab apa? Tudung tu senget benget. Anti 100% ok. Tapi dalam hati berbunga-bunga. Kena dengan tema. Cewah...

Pengajaran: 
Setiap kali balik bercuti mesti bawa tudung/selendang sendiri2. Walaupon di rumah berlambak di almari tapi di sebabkan jarang pakai jadi lain macam.

Nota kaki: 
I need a new phone. 

4 comments:

Unknown said...

aku suke ke tak ek kale perpel

kura said...

berbunga bunga kena dengan tema. amboi!

zety said...

hi.

thought u were there.

saya uniklian city campus.oh.selendang?sometimes merimaskan.

alexayussida said...

sy suka pepel :D kalo pink leh ckp breast cancer punyer promotion..kalo pepel..ape agaknya ek :D